New York baby! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu New York baby! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu

New York baby!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

08 Januari 2010 | Verenigde Staten, Miami

Hoi allemaal!!

Voor degene die ik nog niet heb gesproken: "Nog een gelukkig nieuwjaar!!"

Ik heb al een poos niets van me laten horen, tsjah vier weken vakantie daar wordt een mens wel druk van ;)

Allereerst heb ik mijn ouders hier over vloer gehad! :) Het was echt heel erg leuk en we hebben veel ondernomen (logisch, als je elke ochtend om 7uur wakker bent :P). Nu kan ik zeggen dat ik ALLES van Miami heb gezien en ook veel van Florida!
We hebben onder andere dit bezocht:
- Walt Disney
- Kennedy Space Center
- Coral Gables
- Coconot Grove
- South Beach
- North Beach
- Cordis (oude werk van mijn vader!)
- Viscaya
- Key Biscayne
en naar mijn gevoel heb ik nog aantal dingen vergeten, maar echt heel erg veel dus. Mijn ouders vonden het ook erg mooi, maar toch was Dubai wel uber mooi als je dit allemaal ziet (waar ik het 10000% mee eens ben!) Zie de foto's van deze weken op http://picasaweb.google.com/Lin.in.Miami

2 dagen 'rust', ik noem het bijkomen. En toen stond de volgende visite al op de stoep!! :) Denise! En die is nu net vandaag weer vertrokken. We hebben het gezellig gehad alleen hadden we niet altijd alles mee :S De dingen die we wouden doen, gingen niet door, dat was wel jammer. Maar toch hebben we de dingen gedaan die zij nog wou zien! :) Mijn oud en nieuw was daarentegen niet al te leuk. Denise was ten eerste ziek, ik gaf een feest voor wat meiden, dus we hebben wel gezellig het oud en nieuw gevierd, maar dan verwacht je vuurwerk, maar nee niet eens zo heel veel! 's Avonds wouden we nog gaan stappen, Denise helaas het bed in gekropen, maar toen we net op de hoek waren gebeurde er een ongeluk, met als gevolg dat ik een dode naast me had liggen. Dus ik vond het wel mooi geweest en ben weer naar huis gelopen. Foto's van Denise en mij staan op http://picasaweb.google.com/Lin.in.Miami.

En nu net paar uurtjes alleen geweest en nu komt volgende visite alweer, Stefanie komt eraan (die ook in Miami woont) en die blijft vannacht bij me slapen en gaan we om 3.30uur weg, want we gaan naar NEW YORK!!! :D Can't wait! Heb er echt veel zin in!! Ik post de foto's zo snel als ik kan!

Over 9 dagen ben ik alweer thuis! Ik vlieg de 17e terug naar Duitsland en kom de 18e aan, halen mijn ouders me op en dan verblijf ik 2 dagen in Enschede onder de vleugels van mijn ouders! :) Ik ben woensdag de 21e weer in Zwolle te bekennen!

En voor degene die mij weer willen zien, trek maar weer de agenda ;) (en ja, degene met wie ik al afspraken heb staan die weet ik heus nog wel! :D )

Ik zie jullie snel!! Ik heb nu wel weer zin om terug te gaan naar mijn thuis!! :D

Dikke kus voor jullie allemaal, echt super bedankt voor alle lieve berichten en ik ga jullie gauw weer in het echt zien!!

XXX Lin


  • 08 Januari 2010 - 10:55

    Lysanne:

    Hey Linda!

    Geniet van je laatste weken in de VS en hééééél veel plezier in New York!

    Liefs Lysanne

  • 08 Januari 2010 - 11:31

    Herma:

    GENIET ERVAN MEID!

    BESOS UIT SPANJE!

  • 08 Januari 2010 - 19:18

    Frouk:

    Komt dat even goed uit. De dinsdag heb ik m'n hertentamen, dus de woensdag kan ik wel een goede borrel gebruiken!
    Tenzij je dan al andere plannen hebt :p

  • 08 Januari 2010 - 23:24

    Klazien:

    Nog heel veel plezier toegewenst komende week en alvast succes met het wennen weer in ons landje.

    Liefs

  • 12 Januari 2010 - 20:01

    PINK20th:

    Hey l!n

    moeten eigenlijk wel ff meeten als je in tukkerland zit!
    laat ff weten als je zin hebt, kijken we beiden ff of we kunnen ;)

    kuss
    xxxnek!taxxx

  • 14 Januari 2010 - 18:48

    Hermieke:

    Hey Linda, ik volg nog wel eens de verhalen van jou, was leuk om te lezen. Wat een avonturen zo in Dubai en nu weer Amerika! Gaaf hoor!! Nu helemaal klaar met school?

    Groetjes Hermieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Zodat jullie in het koude, barrige, regenachtige Nederland mijn belevenissen kunnen lezen in het warme Dubai!

Actief sinds 06 Juli 2008
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 27250

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2009 - 18 Januari 2010

Afstuderen in MIAMI!!

31 Augustus 2008 - 09 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: