Feesten met Keri Hilson & Kanye West - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu Feesten met Keri Hilson & Kanye West - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu

Feesten met Keri Hilson & Kanye West

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

07 September 2009 | Verenigde Staten, Miami

Hoi allemaal,
Het werdt weer eens tijd dat ik een update schrijf op deze pagina! Het gaat hier nog steeds goed, stukje bruiner alweer ;)

Stage:
Ik had twee weken geleden mijn afstudeerwerkplan ingeleverd bij mijn stagebegeleider op het werk en ook van Windesheim. Mijn begeleider van het werk kwam meteen met het feedback dat het een reuze interessant verslag was en dat ik alles goed had begrepen. Dit verslag bestond namelijk uit de interne (leiding en eigendom en financiën) en externe analyse ( de DESTEP-methode), tevens moest ik in dit verslag mijn probleemstelling formuleren en de bijbehorende deelvragen beschrijven, met andere woorden hoe komt mijn scriptie er in groffe lijnen uit te zien? Mijn begeleider van het werk vond dit allemaal prima, dus ik was helemaal in mijn extase dat er al iemand wat goed had gekeurd. En jullie raden het nooit! Ik kreeg binnen 3 werkdagen bericht van mijn begeleider van Windesheim, hij heeft het in 1 keer goedgekeurd!!! :) (!!!!!) Dat komt niet vaak voor, al helemaal niet bij mij, maar hij vond het verslag van een Bachelor niveau, ik had zelfs theorieën gebruikt die wij niet hebben behandeld op school en hij vond mijn probleemstelling van een goed niveau. Hij gaf nog een aantal tips die ik mee kan nemen voor de volgende verslagen, maar met andere woorden ik kan nu bezig met het echte afstuderen!!! :) Ik moet nu in totaal nog 3 verslagen maken en mijn scriptie. Ik heb deze week voor alle verslagen de lay-out al gemaakt en ik ben er nu al trots op! Haha.. Ik heb ook genoeg tijd tijdens het werken om te werken aan mijn verslagen! Ik heb deze week ook de nieuwsbrief gemaakt van Epoque Hotels, wat overigens enorm simpel is, maar kijk voor resultaat op http://www.epoquehotels.info/data/newsletter.php . Ik ben ook bezig geweest met Google Analytics, beetje gegevens zien te verzamelen, maar echt geweldig werk is het nou weer niet.

Keri Hilson & Kanye West:
Ja jullie lezen het goed ik heb met hun gefeest! :) Afgelopen vrijdag had ik enorm veel zin om uit te gaan en had afgesproken met Emilia en Coralie om wat te gaan doen. Maar zij wouden eigenlijk in een barretje zitten, maar daarvoor ben ik niet in Miami, geef mij dan meteen maar een club. Rochelle was mijn reddende engel (thanks again ;) ) en zij gaf aan dat een van de jongens met wie zij altijd ging stappen die avond moest werken in The Mansion (grote club in South Beach), die avond ging Keri Hilson (van de nummers: “The Way I Are” “Knock you Down”) een optreden geven in deze club en we konden via deze jongen gratis de club in! In plaats van $20 entree betalen! ;) Ik die jongen bellen en hij helemaal blij dat ik belde, want hij had al zoveel gehoord over mij via Rochelle. En hij vroeg of ik met hem mee wilde gaan. JA, JA, JA!!! Dus ik vertelde dat tegen Emilia en Coralie en die wouden uiteraard nu wel mee, want nu hoefde ze niets te betalen. ’s Avonds zijn we eerst bij Coralie gaan eten, waar zij overigens een geweldige heerlijke maaltijd heeft gekookt, rijst met garnalen! En we zijn rond 23uur naar South Beach gegaan met de taxi. O mijn god, want was het daar druk! Enorm veel mensen, veel auto’s. En er stond gewoon een rij van 3 uur voor Mansion!! Niet normaal! Dus ik die jongen bellen en hij gaf aan waar ik moest gaan staan zodat hij me kon ophalen. Prima. Toen kwam hij eraan, haha geweldige kerel, klein, oorbellen in, gel in het haar, strak shirt aan, zonnenbril op. Typische promoter. Hij haalde nog wat andere meiden op en toen mochten we via de VIP naar binnen!! Echt zo gaaf! Je voelt je zo speciaal, want mensen staan al weet ik veel hoe lang in een rij en jij gaat ze gewoon voor! Maar het leuke ervan is dat is nog niet het enige, we krijgen ook een hele tafel voor ons met gratis drank voor de hele avond!!!! (fles wodka en rode wodka) en sju/appelsap etc. Op een gegeven moment zag ik een meisje staan die verdomd veel leek op Keri Hilson, maar ik dacht die gaat echt niet hier staan. Maar goed binnen een half uurtje was ze weg en binnen een half uur stond ze op het podium, zelfde kleren, zelfde haar, zelfde oorbellen!!! SHIT!! Heb gewoon naast haar gedanst!! En op een gegeven moment kwam het nummer “Knock you Down”en iedereen begint daar toch te gillen, nouja ik dacht dat moet wel iemand bijzonders zijn. Kom ik ’s nachts thuis ik online even bekijken wie dat nummer zingt met haar en jawel hoor: Kanye West!! Haha, waarom heb ik dat soort dingen nou gewoon niet door? Ik kan al die rappers dus echt niet uit elkaar houden, ze lijken ook allemaal zoveel op elkaar! Haha.. :) maar het was een geweldige avond, heb enorm veel lol gehad. Zelfs de wereldkampioen boxen zat met te versieren (ook dat had ik niet door, totdat ik thuis kwam), ik ben gewoon niet zo goedgelovig hahahaha… We waren de dag erna meteen weer uitgenodigd voor een ander feest, ben niet geweest want was ongelovelijk moe.

Labor day:
Het is vandaag Labor day, dat wil zeggen dat ik vrij ben!! Heerlijk een lang weekend!! Vanmiddag heerlijk nog anderhalf uur gezont en lekker mijn kleur bijwerken. Gisteren ben ik weer naar Aventura Mall geweest en heb ik daar goede inkopen gedaan! (parfums gekocht wat hier echt spotgoedkoop is).
Verder ben ik nog naar 1st street gegaan op South Beach, hier kun je goed de skyline zien van Miami, wat overigens erg mooi is (alleen er staat een stomme machine voor…) maar ik kon geen mooie foto’s maken, want het was erg bewolkt.

Heb ook weer veel foto’s online gezet op http://picasaweb.google.com/Lin.in.Miami

Over 5 weekjes komt Mariska al! Heb er zoveel zin in!!! Gaan lekker auto huren en crossen door Florida, tevens proberen we naar de Bahama’s te gaan en natuurlijk veel VIP stappen!! ;)

Ik hou jullie snel weer op de hoogte en bedankt allemaal voor alle lieve berichtjes!!!

XXX Lin




  • 07 September 2009 - 20:55

    Katka:

    Hey Lin!

    Leuk hoor, zo'n avondje stappen ;)Dat vergeet je niet zo gauw..
    En ook gefeliciteerd met de goede beoordelingen van je afstudeerwerkplan! Bij mij is het ook goed gegaan.. Nu aan de slag met alle onderzoeken, he :)
    Groetjes en succes verder!

  • 07 September 2009 - 21:28

    Xxxnek!taxxx:

    nice news l!n

    so so goed bezig hihi :D
    tot snel en geniet ervan!

    kuss & knuffel

  • 08 September 2009 - 07:34

    Marloes:

    Haha jij bent gewoon TE nuchter voor het celebrityleven ;) Staat Kanye voor d'r neus, heeft ze niet door!

    Maargoed, klinkt weer te mooi om waar te zijn allemaal :)

  • 08 September 2009 - 07:42

    Sigrid:

    Niiiiiice Lin, doe je goed. en voel je gesterkt: ik heb dingen ook nooit door :P

    Kusje!

  • 08 September 2009 - 17:13

    Klazien:

    Wat super dat je afstudeerwerkplan in één keer is goed gegekeurd, van harte!! En je hebt dus een bijzonder avondje stappen achter de rug. Leuk om de foto's/filmpjes te bekijken.

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Zodat jullie in het koude, barrige, regenachtige Nederland mijn belevenissen kunnen lezen in het warme Dubai!

Actief sinds 06 Juli 2008
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 27284

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2009 - 18 Januari 2010

Afstuderen in MIAMI!!

31 Augustus 2008 - 09 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: