2 Maanden zit er alweer op!! Stage al op de helft! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu 2 Maanden zit er alweer op!! Stage al op de helft! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu

2 Maanden zit er alweer op!! Stage al op de helft!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

04 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Miami

Hoi allemaal!

Eindelijk weer een bericht van mij! Ja, ik ben er nog, geniet volop van Miami. Althans voor zover dat kan.

Stage:
Zit vanaf deze week op de helft! Officieel dan dus, want ik blijf wat langer zoals de meeste weten. Ik werk 4weken extra door. Maar ik ben 1 december officieel klaar met stage, en ben dan klaar met school!! :)
Maar het gaat prima! Ik schiet enorm op met scriptie! Zit al op de 27 bladzijdes. Ben er zelf al trots op, want gebruik veel theorieën en ik vind het zelf al ergens op lijken!
Verder heb ik promotie gemaakt! :) Ik ben nu hoofdverantwoordelijk voor de Blog http://blog.epoquehotels.com/ en hoofdverantwoordelijk voor Facebook, Twitter. (sociale media ten top dus ;) ) Van de week kreeg ik geweldig compliment van mijn baas, dat ik trots op mijn werk kon zijn, want een groot bedrijf uit Boston had hun gebeld om ze te complimenteren met de posts die een ene Linda maakt en of ik een Journalist was. (Had ik toch misschien die opleiding maar af moeten maken? Haha geintje pap, ik ben al klaar met deze opleiding en ga lekker werken!) Dat bedrijf heeft 350 journalisten in hun bestand en hun doen de blogs etc. voor andere bedrijven, maar hier krijgen ze dus betaald voor. Heb al gezegd tegen Italië (want de PR Manager daar heeft mij de opdracht hiervoor gegeven, hier heb ik een Conference Call mee gehad via Skype) en tegen mijn stagebegeleider dat ze me maar opslag moeten geven ;)
Komende week krijg ik Sales training, ben benieuwd, want trainingen hier is eigenlijk gewoon een uur uitleg wat hun doen en dat is het dan. Maar heb al aan de Sales Manager aangegeven dat ik wil zien hoe het in het real life gaat! Hoor van de week meer of ik met haar mee mag binnenkort naar potentiële klanten.
Ik merk goed van mezelf dat ik liever druk ben op het werk en alles aanpak, zodat ik leer en meer taken krijg, dan rustig op mijn plek blijven zitten. Ben dus echt ijverig bezig hier! Ga voor de carrière jongens!!! :) Al zeg ik het zelf, ik ben trots op mezelf.

Liv:
Ik ben 2 weken geleden naar uitgeweest in de club LIV, dit is een van de bekendste en beroemdste clubs in het hotel Fontain Blue. Hier ben ik heen geweest met de meiden van het werk, ik had eerst een etentje thuis gegeven en daarna zijn we daarheen gegaan. Het werkt daar wel anders, en aangezien ik daar ‘nog’ niet iemand die er werkt ken, moesten we lang wachten. Hier is het niet wie het er eerst is wie er het eerste in mag, nee hoe schaarser gekleed je bent en des te meer geld je hebt, mag je naar binnen. Dus alle mensen die $2000 willen betalen voor de tafel, kom gerust laat, je komt meteen naar binnen! Tijdens het wachten heb ik uiteraard mijn charme in de strijd gegooid en het werkte. Hoewel was deze man wel wat ouder, maar was gewoon gezellig met hem aan het praten. Toen vertelde hij dat hij een tafel ging regelen en ik moest aangeven wie er bij mij hoorde en die konden dan ook naar binnen. Zo gezegd zo gedaan, dus again de avond totally free!! VIP! De duurste champagne fles gekregen en veel Wodka. Ik ben veel rond wezen kijken, want het was een grote club en ENORM veel mensen, dus ik volop genoten! Ik liep rond met Isabel en voordat we het wisten liepen we zo het VIP VIP gedeelte in, waar de beroemdheden zaten. Daar hebben we de bekende muziekmaker gezien die daar een feestje hield. En heb een aantal voetballers en modellen gezien en mee gesproken. Vraag me niet hoe ze heten, want dat interesseert me toch niets ;) haha. Kijk voor foto’s op http://picasaweb.google.com/Lin.in.Miami

Voet:
Zoals sommige van jullie weten heb ik mijn voet goed verrekt. Ik kon op een gegeven moment niet meer lopen en ben zelfs naar de apotheek geweest om te vragen wat ik hiermee moest. Ik kreeg als advies: “Plat, 3keer per dag ijs, rust, niets doen!” En dat moet je vooral zeggen tegen mij!! Blegh, dus ik 2 dagen thuis geweest. Ben zelf wel zo ijverig geweest om gewoon te werken vanuit huis, maar aangezien mijn stagebegeleider niet veel te doen had voor me, heb ik vooral veel gerust en geslapen. Ik ben die vrijdag maar weer naar het werk gegaan, want ik was het zat om thuis te zitten. Maar die vrijdag was er helemaal niets te doen op het werk, daardoor ben ik maar bezig gegaan met scriptie, gelukkig had ik die dag inspiratie! Op moment gaat het goed, heb de enkelband niet meer om en kan wel weer gewoon lopen en sporten. Maar teveel lopen doet nog pijn. Irritant dus.

Spanish Monastry:
Ik ben op aanraden van Leilani (van Summerschool) naar de Spanish Monastry gegaan met mijn huisgenote vorige week. Een ritje van 30minuten in de bus, maar dan wordt je goed beloond. Een mooie tuin, een mooi oud klooster wat is overgebracht van Spanje naar Miami. Het is een super mooie gelegenheid om te gaan trouwen (hint!!) http://picasaweb.google.com/Lin.in.Miami voor meer foto’s.

Auto:
Begin me er niet over! Enorm veel gezeik gehad. Ik zou hem 2 weken geleden al hebben. Ik heb hem opgehaald, het was een super mooie WITTE auto!! Echt zoooo ge-wel-dig, ik was in de 7e hemel. MAAR daar komt het: er zat geen verzekering bij, dus wou ik dit, kwam er nog eens $2000 in totaal bovenop (want ik zou hem dan huren tot het einde). Maar dat geintje werd me toch te duur, althans dit heb ik het er niet voor over! En heb dus met pijn en moeite hem weer ingeleverd. SNIF :( Maar ik huur gelukkig de auto wanneer Mariska hier is en wanneer mijn ouders komen!

Huisgenoot:
Haha, wat ben ik blij dat ik een eigen huis in Zwolle heb! Ik ben niet meer op de leeftijd om huisgenoten te hebben, wat kan dat mis gaan zeg! Kort maar krachtig, hebben beetje gezeur om aantal kleine dingen gehad en daardoor gaf ze me silent treatment. (het laatste waar ik tegen kan, maar goed). Ik ben de volwassene geweest hierin en heb me gewoon normaal opgesteld. We hebben elkaar een week niet gesproken en of haast gezien. Vandaag ben ik naar haar toegegaan en met haar gepraat dat ik dit niet zo wil. Dat we verschillende personen zijn, dat is 1 ding, maar om dan gewoon mij te gaan negeren is een ander en dat pik ik niet. Het is verdorie ook mijn huis en wil geen gezeik en drama. Want de afgelopen weken was het drama met haar en met het Franse meisje van het werk. Ik treed niet teveel in detail (anders wordt het verhaal te lang haha), maar het komt erop neer dat kinderachtig zijn op leeftijd van 25 nog helemaal kan! Nou ik daarentegen pik het niet meer dit gedrama en gedoe, ik heb er dus een eind aan gemaakt! :) Waar ik wederom trots op ben. Oh mijn god dit klinkt toch echt wel alsof ik volwassen aan het worden ben!!! ;)

Hotels:
Ik ben vorige week zondag met Isabel naar praktisch alle 4/5 sterren hotels geweest in South Beach. Gekeken wat voor zwembad ze hebben, wat het interieur is etc. Sommige waren echt super mooi en très chique ingericht! Kijk op http://picasaweb.google.com/Lin.in.Miami voor de foto’s.
Zoals jullie dus lezen ontdek ik veel, alhoewel ik niet al te vaak uitga, ik wel de dingen doe die ik wil doen.

Wist je datjes:
- Over 11 dagen komt Maris al!!!
- Ik over 14 dagen al op de Bahama’s zit!!!
- Ik sport tegenwoordig ELKE dag! Ik val enorm af, al mijn broeken zakken af, haha. Echt erg eigenlijk.
- Ik al stukken bruiner ben dan eerst!
- Het nog steeds 35 graden is! (en bij jullie is de herfst al ingeslagen haha ;) )
- Ik Ralph Lauren en Christian Dior handdoeken heb, waar ik gewoon NET achterkom!
- Die 2 maanden ZO voorbij waren!!

EN dat ik nog steeds SUPER GELUKKIG BEN en blij ben dat ik deze kans toch heb aangegrepen! Af en toe gaat het niet helemaal van het leien dakje, maar dat hoort er allemaal bij!!

Voor nu mijn lieve vrienden en familie hou ik er weer even voor op, ik spreek jullie snel!!!

XXX Lin


  • 04 Oktober 2009 - 10:51

    Lysanne:

    Hey Linda!

    Leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat! Ik zou zeggen, keep up the good work and enjoy!!!

    liefs Lysanne

  • 04 Oktober 2009 - 20:41

    Klazien:

    Fijn om te lezen dat het (bijna) allemaal goed gaat en dat je wordt gewaardeerd op je stage. Heel veel plezier als je vriendin zometeen komt.

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Zodat jullie in het koude, barrige, regenachtige Nederland mijn belevenissen kunnen lezen in het warme Dubai!

Actief sinds 06 Juli 2008
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 27250

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2009 - 18 Januari 2010

Afstuderen in MIAMI!!

31 Augustus 2008 - 09 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: