Weer een 10 voor stage en AFGESTUDEERD!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu Weer een 10 voor stage en AFGESTUDEERD!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu

Weer een 10 voor stage en AFGESTUDEERD!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 December 2009 | Verenigde Staten, Miami

Hoi allemaal,

Het is weer even geleden dat ik een bericht heb gestuurd, maar ik heb de afgelopen weken niet stilgezeten, jullie lezen het goed, ik ben afgestudeerd!! :)

Stage:
Nog 9 werkdagen en dan ben ik klaar met werken bij Epoque Hotels. Ik heb afgelopen week mijn eindgesprek gehad met mijn stagebegeleider van dit bedrijf en hij gaf alleen maar positieve feedback en tekende de aftekenlijst af met Excellent, terwijl op het papier alleen maar onvoldoende, voldoende of goed neergezet kan worden, hij gaf dit erop weer: “Unsatisfactory /satisfactory / good is a poor way to measure your performance. Do not think I am easy. I had some people complaining about their grade in the past. I really appreciate your work. You had made my life much easier and I do not hesitate to tell you that you will be a really good asset for any company that wishes to hire you in the future.”
Hier was ik dus uiteraard blij mee en toen keek ik naar het cijfer en heeft hij mij een 10 gegeven!! :D Ik heb het elke keer wel voor elkaar in het buitenland zeg!

School:
Op 1 december kreeg ik te horen dat ik die dag alles moest inleveren, want 2 december had ik dan mijn verdediging. Die ochtend om 8 uur ’s ochtends mijn tijd had ik het gesprek met mijn stagebegeleider van Windesheim en we hebben 2 uur (!!!!) gepraat over mijn scriptie, ik kreeg een aantal pittige vragen die ik gelukkig wist te beantwoorden en op het einde vertelde hij me dat ik geslaagd was. Met andere woorden: IK BEN AFGESTUDEERD!!! :D :D

Ouders:
Over 13dagen is het zover, mijn ouders komen op bezoek! Ik heb er echt heel veel zin in, ik heb dan zelf een maand vakantie en mijn ouders kunnen dan ook lekker rustig genieten dat hun jongste dochter niet meer naar school hoeft en dat het dus dramavrij is. :P Mijn ouders hebben voorgesteld om naar Walt Disney te gaan en dat heb ik uiteraard geaccepteerd dus hebben we de tickets en hotel al geboekt!! (dankje wel pap&mam!). En we gaan lekker cruisen door Florida en ik ga ze veel dingen laten zien. En ik ga ook weer veel dingen zien, want mijn vader is hier ook veel geweest en die wil een aantal dingen laten zien :)

New York:
Nadat Denise oud en nieuw/vakantie heeft gevierd samen met mij ga ik naar New York! Ik heb mezelf hierop getrakteerd, voordat straks het echte wereldje begint. Ik ga samen met Stefanie, ander Nederlands meisje waarmee ik hier omga en we hebben alles al geboekt.

Verder gaat alles super goed, ik geniet nog met volle teugen. Het is alleen wel erg snel gegaan allemaal, 6 maanden is echt zo voorbij! Ik ga de 17e van januari weer terug naar huis en dan mag ik jullie allemaal weer zien! Toch is het wel een lekker gevoel om straks weer naar mijn eigen appartementje terug te gaan in Zwolle! Ow en het weer? Het is wel stukje afgekoeld, maar nog niet zo koud als daar bij jullie ;) het is nog tussen de 25 en 30 graden.

Ik wens jullie allemaal een fijne sinterklaas toe en als ik nog geen bericht meer kan sturen alvast een fijne kerst gewenst!!! (en ook gelukkig Nieuwjaar uiteraard, maar ik probeer wel nog voor de tijd een bericht te sturen).

XXX Lin!!!




  • 03 December 2009 - 07:53

    Xxxnek!taxxx:

    van harte gefeliciteerd! heb je hart voor gewerkt l!n!!! geniet ervan en zie je snel!

    kuss & knuffel

    xxxnek!taxxx

  • 03 December 2009 - 08:16

    Marloes:

    Aaah gefeliciteerd! Wat goed zeg! Enn Walt Disney én NY, suuupervet!

    Wat ga je doen als je weer terug bent in NL?

  • 03 December 2009 - 09:15

    Lysanne:

    Congratulations!

    Super goed hoor! Geniet lekker van je laatste weken daar!

    Liefs Lysanne

  • 03 December 2009 - 09:47

    Sabine:

    Hoi Linda!

    Echt onwijs gefeliciteerd met dit goede resultaat! GEniet er nog even van en dan hopelijk tot snel!

    x

  • 03 December 2009 - 11:34

    Herma!:

    WOOOW MEID ECHT SUPER! lekker genieten nog van al die leuke dingen en geniet ervan met je fam!

    BESOS UIT SPANJE!


  • 04 December 2009 - 21:09

    Bea:

    Ha Linda,

    Van harte gefeliciteerd!
    Geweldig om je studie zo af te sluiten.
    Geniet van de laatste weken in Amerika.

    Groeten uit Enschede

  • 05 December 2009 - 11:38

    Linda:

    Wat super zeg meid. Ik ben erg blij voor je en bij deze dus van harte gefeliciteerd. Dus dat wordt de laatste tijd alleen maar genieten dus, begrijp ik. Wij gaan vanavond met je zus Sinterklaas vieren, dus dat wordt weer lachen natuurlijk. Liefs

  • 23 December 2009 - 19:10

    Bea:

    Hallo Linda,

    Voor jou, je vader en moeder fijne feestdagen samen en tot ziens in 2010!

    Robert en Bea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Zodat jullie in het koude, barrige, regenachtige Nederland mijn belevenissen kunnen lezen in het warme Dubai!

Actief sinds 06 Juli 2008
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 27250

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2009 - 18 Januari 2010

Afstuderen in MIAMI!!

31 Augustus 2008 - 09 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: