Update - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu

Update

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

09 Oktober 2008 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hoi allemaal!

Ik zal wel weer even een update geven hoe het gaat en wat ik allemaal weer heb beleefd.
Één ding kan ik je wel zeggen, echt knap dat ze hier tot midden in de nacht feesten, drinken en dan bloed serieus op het werk komen. Uiteraard ik dus ook, alhoewel ik me toch ’s ochtends moe en af en toe beetje brak voel. (uitgaan, uitgaan, uitgaan hoor ik pap nu zeggen… Klopt je moet toch wat doen haha)

Zal wel eerst over het werk gaan praten, want anders lijkt het net alsof ik hier voornamelijk ben voor alle feesten. Nou het gaat goed op het werk. Deze week veel research moeten doen over potentiële klanten en ook veel concurrentie analyses moeten maken. Leuk is wel dat ze mijn businessplan al erg goed vinden. Inhoudelijk is het allemaal goed en zit het er in! Dus krijg veel complimenten, wel enorm gaaf en hoop dat het ons gaat lukken om de franchise op te gaan zetten in China, want dan krijg ik daar de credit voor!! Dat klinkt dus wel enorm goed he? Tevens wil nu iemand fuseren met ons die gevestigd zijn in San Francisco, daar ben ik nu ook mee bezig om te kijken of dat gaat werken. We willen dan niet gaan fuseren, maar wel dat hun zich hier kunnen vestigen en wij ons daar kunnen vestigen. Stiekem hoop ik dan dat als de bedrijven opgezet zijn of dat er contracten ondertekend moet worden dat ik daar heen mag, maar goed dromen.. dromen… Maar toch het 24/7 achter mijn laptop zitten is niet echt aan mij besteed. Ben geen kantoor miep, maar meer een vrouw die veel wil reizen, zaken wil doen etc. Ik geef ook zelf aan als ik mee wil naar een meeting, sommige dingen vind ik erg interessant en daar wil ik dan wel bij zijn. We hebben van de week ook te horen gekregen dat we weer een aantal belangrijke klanten binnen gehaald, tevens wil Burj Al Arab (7sterren hotel) weer dat we wat voor hun gaan doen, erg leuk dus.

Vorige week was ik vier dagen vrij in verband met de ‘Eid’. Dat was wel erg fijn, ben enorm uitgerust in die vier dagen, niet dat ik het nu niet nodig heb maar goed… Van die vier dagen ben ik drie keer uitgeweest. Heb veel gezien, veel clubs bezocht en zelfs naar het concert van Paul van Dijk geweest. En mijn god wat is hier het anders als je uitgaat. Er hoeft maar één jongen naar je te kijken en ze zijn blijkbaar verliefd. Dan komen ze naar je toe, praat je daar gewoon mee (is netjes toch?) en dan blijven ze daar staan de hele avond!! Nee ze gaan niet weg, je moet ze zelf wegsturen. Één was zelfs zo erg dat hij aan me ging zitten en me probeerde te zoenen, dus ik hem keihard een mep verkocht op zijn hand en in het Engels gezegd dat hij moet oprotten. Stomme ervan is die avond was er dus ook een collega van me, die heeft gezien dat ik veel aandacht kreeg die avond, dus wat denk je toen ik zondag weer op het werk verscheen? Inderdaad: “You really pulled your hair down this last four days!” Wat ze hiermee bedoelen is dat je complete los bent gegaan. Iedereen dacht dat ik dus meer had gedaan dan alleen flirten, maar nee zo ben ik niet. (nog steeds niet haha). Maar heb samen met Christina en Stephanie veel lol gehad en veel nieuwe dingen gezien.

Vanavond komen mijn zus en zwager hier! Erg leuk, heb er zin in. Toch wel even spannend, want jij moet hun nu Dubai gaan laten zien en ze kunnen nu natuurlijk zien hoe ik me hier gedraag en hoe ik hier ben. We gaan zaterdag naar de skyview bar van Bur Al Arab en maandag gaan we een woestijnsafari doen! Can’t wait!

Tot snel mensen!!
Kus Lin!

  • 10 Oktober 2008 - 08:28

    Stephanie:

    Linnnn ik ga je missennnn :( tot heel snellllllll en veel plezier
    kissiess

  • 11 Oktober 2008 - 19:10

    Klazien:

    Dat klink inderdaad erg positief allemaal over je stage (meer werk eigenlijk). Goed om te horen. Veel plezier met je zus en mijn broer. Zal Wouter je deze dagen wel beschermen tegen opdringerige kerels (haha). Liefs

  • 12 Oktober 2008 - 15:23

    Roos:

    Hee lin! leukleuk allemaal!! ik snap helemaal wat je bedoelt met 24/7 achter een burootje. ik doe nu een beetje hetzelfde en dat wordt opbegevenmoment echt saai! maargoed opklimmen hea?!Dan mogen wij straks ook reizen :D kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Zodat jullie in het koude, barrige, regenachtige Nederland mijn belevenissen kunnen lezen in het warme Dubai!

Actief sinds 06 Juli 2008
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 27288

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2009 - 18 Januari 2010

Afstuderen in MIAMI!!

31 Augustus 2008 - 09 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: