AANSTAANDE VRIJDAG NAAR HUIS!!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu AANSTAANDE VRIJDAG NAAR HUIS!!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu

AANSTAANDE VRIJDAG NAAR HUIS!!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 Januari 2009 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hoi allemaal,

jep jullie lezen het goed. Ik ben klaar met stage en ik heb mijn ticket omgeboekt. Helaas ga ik het mooie weer inruilen voor het koude barrige weer..

MAAR IK GA NAAR HUIS!!

Dus mensen willen jullie me weer levend en wil zien: "maak een afspraak!!" haha

XXX Lin

TOT SNEL!

  • 05 Januari 2009 - 19:01

    Heeeeeeey Chicky:

    heeeeeey schat!

    jaaaaaa afspraak zekers!! haha nou tot snel!!! :D

    xxxnek!taxxx

  • 05 Januari 2009 - 19:15

    Roos:

    jaaa gezellig dat je weer terug komt! Ik heb al bedacht dat we een keer een weekend moeten plannen dat we gezellig met de chicks in zwolle of natuurlijk Utrecht gaan stappen:D ik ga trouwens niet naar Zuid Afrika omdat ik hier een gave stage kreeg aangeboden dus we hebben weer genoeg tijd voor gezellige avondjes! kus!

  • 05 Januari 2009 - 20:35

    Sigrid:

    Aanstaande vrijdag al?
    Woei!
    Wat Roos zegt! = feestje!

    xoxo

  • 05 Januari 2009 - 22:05

    Inge:

    Wat een top foto's van jou en paps op de kameel!! Echt super dat je dat gedaan hebt! Super leuk dat je eerder terug komt meid!! Als je daar toch alles al afgerond hebt wat is er dan heerlijker om weer in je eigen huisje te kunnen slapen etc. Kunnen we maybe al voor februari dagje af spreken. Vlieg je op schiphol of duitsland. Als op schiphol, hoelaat???? let it be voor 15.00 want 17.00 werken:-( Pak je goed in meid want vriest hier heel erg.. Vannacht willen ze zelfs -16 hebben.. Vrijdag gelukkig weer net onder nul. Zou wel ff wennenvoor je zijn meis! Thanks voor je kerstkaartje, zag hem gisteravond pas toen thuiskwam vanuit noorden. Echt super lief!

    succes met koffer inpakken, afscheidnemen, laatste loodjes van stage en mailen nog voordat je vliegt! :-) Dikke smakkerd!!!!

  • 06 Januari 2009 - 16:23

    Kirsten:

    Oeee..! Dat is gek he..! De tijd is zoooooooo snel gegaan..! Geniet nog even van de laatste tijd en we maken gauw weer een IBL-date..!!!! Liiiiiiiiefs

  • 06 Januari 2009 - 19:10

    Klazien:

    Een hele goede terugreis toegewenst en succes met wennen in ons voor jou helemaal koude landje.

    Groetjes

  • 06 Januari 2009 - 21:14

    Linda:

    Meis wat super!! Ik zie je gauwwwwwww!!!! En dan hoor ik je verhalen wel :D! xxxx

  • 03 Februari 2009 - 22:22

    Sabrine:

    Hey Linda,

    Ik heb je verhalen gelezen op je weblog en ik moet zeggen dat ik ook zin heb in zo'n ervaring.

    Ik wil al heel lang heel graag naar Dubai. Maar heb nog geen stage kunnen vinden.
    Daarnaast vertrouw ik sites als buitenlandstage.nl niet. Dat blijkt ook weer uit jouw verhaal.

    Misschien dat je mij kunt helpen?

    alvast bedankt.

    groetjes,

    Sabrine Meziane
    s.meziane@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Zodat jullie in het koude, barrige, regenachtige Nederland mijn belevenissen kunnen lezen in het warme Dubai!

Actief sinds 06 Juli 2008
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 27289

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2009 - 18 Januari 2010

Afstuderen in MIAMI!!

31 Augustus 2008 - 09 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: