10 voor stage!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu 10 voor stage!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu

10 voor stage!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

08 Januari 2009 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hoi allemaal,

allerlaatste berichtje uit Dubai.
Over 3uurtjes meet ik mijn vrienden hier nog en gaan we afscheid nemen. Heb een 'afscheidsparty' gekozen in een bar @ my favo place. Dus lekker gezellig!!

Van de week heb ik mijn eindgesprek hier gehad met Inge. Ze heeft me een 10 gegeven! En krijg reacties van mensen, 'wat heb je daarvoor moeten doen' en 'dat kan nooit'. Ja dat kan dus wel!! Heb gewoon super mijn best gedaan. Alles wat op het lijstje stond wat er gedaan moest worden vanuit de school heb ik gedaan, het aftekenlijstje zijn allemaal 'G's' geworden. Inge zei ook al: "Er is niets negatiefs. Ik had je graag als werknemer willen hebben, ik zou je zeker een baan aanbieden." En er zijn geen dingen die ik nog kon verbeteren. De doelen heb ik gehaald dus waarom geen 10? Ik ben in ieder geval super blij!! Uiteraard wordt mijn eindcijfer over alles geen 10, want de verslagen moeten ook nog nagekeken worden, maar dat behandeld school. Dus jullie horen nog wat het eindcijfer is. Maar ik heb mijn stage in Dubai gehaald met een 10!! :) EN IK BEN ER TROTS OP!

Morgenvroeg om 7.45 vertrek ik naar Nederland en ik kom om 16uur in Amsterdam aan. Ik weet dat het daar super koud is, daar zit ik nog wel tegenop, want het is nogal een verschil met 25 graden... Maar ik heb er enorm veel zin in om weer terug te zijn en in mijn nieuwe huis te zitten. Lekker genieten van mijn vrienden/vriendinnen en familie!!

Gegroet mensen en tot snel in Nederland!!

-xxx- Lin

  • 08 Januari 2009 - 18:34

    Klazien:

    Hai,

    Gefeliciteerd met je cijfer, erg knap. Ik hoop dat je een leuk afscheidsfeestje hebt en nogmaals een goede reis en veel plezier en succes in ons landje

    Liefs

  • 08 Januari 2009 - 19:24

    Denise:

    hi schat! wat goed van je!! ben echt trots op je ;)
    wat leuk dat je weer zo snel in nederland bent, kunnen we daten!! moet je zoveel vertellen en jij mij ook haha :P

    tot snel!! :)

    kusss

  • 08 Januari 2009 - 19:26

    Betty:

    Super!!!!!! Gefeliciteerd meid!

  • 08 Januari 2009 - 19:27

    Betty:

    Ennuh.. goeie reis!!

  • 09 Januari 2009 - 11:51

    Marloes:

    Super goed bezig! Je zit nu in het vliegtuig, maar je leest dit berichtje dan wel als je thuis komt :-)

    Misschien zien we elkaar net nog voordat ik ga, ik ben in ieder geval de komende 2 zaterdag in de stad!

    Veel plezier met iedereen weer zien!

    Liefs

  • 10 Januari 2009 - 08:13

    Marleen:

    Hee Linda,
    Gefeliciteerd!! Wat een mooie afsluiting van je stage zeg! :-D
    Wel thuis!!
    Wij vliegen 19 Jan naar Nederland,
    xx

  • 03 Februari 2009 - 15:40

    Vivianne De Koning:

    Hee,
    je kent me niet maar ik las je verhalen op waarbenjij.nu. Ik ben zelf ook opzoek naar een stage plek in Dubai en dacht erover om een stagebureau in te schakelen. Nu lees ik in jou verhalen dat je dat beter niet kunt doen. Zoeken ze bij het bedrijf waar jij stage hebt gelopen stagaires? Ik hoop dat je me kunt helpen of informatie kunt geven. Mijn e-mail is viviannedekoning@hotmail.com
    Met vriendelijke groet,
    Vivianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Zodat jullie in het koude, barrige, regenachtige Nederland mijn belevenissen kunnen lezen in het warme Dubai!

Actief sinds 06 Juli 2008
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 27287

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2009 - 18 Januari 2010

Afstuderen in MIAMI!!

31 Augustus 2008 - 09 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: