Laatste dag!!! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu Laatste dag!!! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Linda Bijsterbosch - WaarBenJij.nu

Laatste dag!!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

30 Augustus 2008 | Nederland, Enschede

Hoi allemaal,

Het is weer eens tijd voor een berichtje. Alhoewel dit het laatste bericht is uit Nederland.
Deze week was wel apart. Beetje ‘afscheid’ nemen van je vrienden/vriendinnen en familie. Best raar, maar gelukkig is er het middel internet dus contact houden doen we zeker. Dinsdag was ik naar Drachten omdat mijn zwager jarig was en dan kon ik meteen mijn mooie auto inleveren… snif…. Mijn zus krijgt nu de auto voor een half jaar. Dinsdagavond nog voor het laatst alleen in mijn huis geweest, maar voordat ik het doorhad was het al woensdag en kwam mijn moeder me ophalen. Ik zit nu vanaf woensdag al in Enschede en heb nog steeds het gevoel dat ik morgen weer terug naar Zwolle ga, maar helaas ga ik maar naar Dubai haha.. Donderdag laatste inkopen gedaan, vrijdag met mijn ouders en Tos naar de dierentuin in Münster geweest. Vandaag (zaterdag) naar opa toe en dan morgen rustig aan en richting Schiphol! Ik vlieg om 19.20 en moet overstappen in London, daarna begint de trip richting Dubai. Ik kom daar (volgens hun tijdsplanning) aan om 7.40 en word ik daar opgehaald door stagebemiddelaar Berneditha. Ik ben enorm benieuwd hoe het me daar af zal gaan, heb enorm veel dingen gehoord, maar ben benieuwd hoe mijn eigen indrukken zijn.

Voor alle foto’s die ik in deze tijd ga maken verwijs ik jullie naar deze pagina:
http://picasaweb.google.nl/adnil1985

Ik hoop snel te kunnen laten weten hoe mijn indrukken daar zijn. Woensdag moet ik pas beginnen met stage, dus jullie gaan het horen!

Liefs Lin

  • 30 Augustus 2008 - 10:39

    Martine:

    Leuk, je eerste reactie!

    Ik hoop dat je een supertijd daar hebt, en wie weet, kom ik je wel opzoeken daar. Als het even kan wel!

    we mailen/skypen/.....! :D

    Liefs (K)

  • 30 Augustus 2008 - 11:12

    Sigrid:

    Ik vind het net zo spannend als jij ;)
    Bon voyage!

  • 30 Augustus 2008 - 11:30

    Katka:

    Hoi Lin!
    Ik wens je een hele goede reis morgen en veel succes met je stage!
    Groetjes, Katka :)

  • 31 Augustus 2008 - 11:03

    Ineke Bijsterbosch:

    He zus, tot over 5 weken dan komen wij ook!!

    Doei

  • 01 September 2008 - 18:20

    Ben:

    He Linda,

    Hoe was je vlucht? Een muur van warmte zeker direct uit het vliegtuig?

    Hier alles goed, vandaag mijn eerste dagje gehad, was erg leuk. Ben echt terechtgekomen op een leuke plek, leuke collegas en vandaag al wijnen en champagnes mogen proeven van 25euro per glas :) Was best leuk! Morgen al een VIP-opening van veel te dure wijn en tapasbar, wordt gezellig dus!

    Ik heb af en toe wat internet, kan wat inloggegevens van anderen lenen dus we kunnen wel mailen! Hou me op de hoogte hoe het gaat!

    Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Zodat jullie in het koude, barrige, regenachtige Nederland mijn belevenissen kunnen lezen in het warme Dubai!

Actief sinds 06 Juli 2008
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 27288

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2009 - 18 Januari 2010

Afstuderen in MIAMI!!

31 Augustus 2008 - 09 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: